Кейс: распрацоўка прома-сайта для гандлёвай маркі беларускага спартыўнага харчавання PROспорт

Кейс: распрацоўка прома-сайта для гандлёвай маркі беларускага спартыўнага харчавання PROспорт

12.05.2017


Студыя «Іквадарт» распрацавала сайт для прасоўвання гандлёвай маркі беларускага спартыўнага харчавання PROспорт.

0_iquadart_prosport-case_prw.png

PROспорт – гандлёвая марка спартыўнага харчавання ад Бярозаўскага сырадзельнага камбіната. На момант распрацоўкі сайта пад гандлёвай маркай выпускаўся толькі адзін прадукт – канцэнтрат напітку «Атлет-С».

Прасоўваць новы прадукт у інтэрнэце прадпрыемства вырашыла з дапамогай прома-сайта гандлёвай маркі.

Разам з заказчыкам фарміруем задачы будучага сайта:

  • выгадна прэзентаваць прадукт «Атлет-С»;
  • зацікавіць канчатковых спажыўцоў у набыцці спартыўнага харчавання PROспорт;
  • зацікавіць аптовых пакупнікоў у супрацоўніцтве;
  • забяспечыць інфармацыйную падтрымку партнёрам

Аналітыка

На этапе аналітыкі вывучаем прадукт, яго моцныя і слабыя бакі ў параўнанні з канкурэнтамі, аналізуем мэтавую аўдыторыю.

Высвятляем, што ў спартыўнага харчавання «Атлет-С» ёсць шэраг пераваг:

  • колькасць бялка вышэй у параўнанні з аналагічнымі прадуктамі беларускіх канкурэнтаў;
  • цана ніжэй у параўнанні з прадуктамі замежных вытворцаў;
  • прадукт натуральны і карысны для здароўя.

Праектаванне і дызайн

Галоўная старонка

Праектуем інтэрфейс галоўнай старонкі. Вырашаем прэзентаваць прадукт, зрабіўшы ўпор на яго перавагах.

1_iquadart_prosport-case_wireframes.png

Пераходзім да этапа дызайну.

2_iquadart_prosport-case_hp.png

Каб зрабіць прэзентацыю прадукту больш цікавай, дабаўляем на галоўную старонку анімацыю.

3_iquadart_prosport-case_animation.gif

Старонка прадукту

На старонцы прадукту размяшчаем падрабязную інфармацыю пра напітак. Тут наведвальнік можа даведацца пра склад прадукту, рэцэпт прыгатавання, тэрмін прыдатнасці. Таксама можна дэталёва разгледзець упакоўку ў фармаце 360 градусаў. 

4_iquadart_prosport-case_product.png

Старонка «Дзе купіць?»

Для рознічных пакупнікоў робім старонку, дзе яны могуць атрымаць інфармацыю пра месцы продажу напітку ў сваім горадзе і знайсці крамы на карце.

5_iquadart_prosport-case_shops.png

Старонка «Партнёрам»

На старонцы для партнёраў расказваем пра перавагі работы з прадпрыемствам і прапануем пачаць супрацоўніцтва.

6_iquadart_prosport-case_partners.png

Сайт адаптыўны, таму ім зручна карыстацца з мабільных прылад.

7_iquadart_prosport-case_responsive.png

Спасылка на праект: prosport.by.  


Над праектам працавалі: 

ААТ «Бярозаўскі сырадзельны камбінат»
Маркетолаг: Ілья Лілісон
Маркетолаг: Сяргей Гардзейка

Студыя «Іквадарт»
Кіраўнік праекта: Валерый Абухоўскі
Дызайнер: Андрэй Гаўрылаў
Франтэнд праграмісты: Арцём Пранько, Андрэй Ярмак  
Бэкэнд праграміст: Аляксандр Яшкін


Вернуться к списку новостей