КЕЙС: Новы карпаратыўны сайт для кампаніі «Слаўфуд»

КЕЙС: Новы карпаратыўны сайт для кампаніі «Слаўфуд»

16.01.2017


Студыя «Іквадарт» распрацавала новы карпаратыўны сайт для дыстрыб'ютару прадуктаў харчавання «Слаўфуд».

Заказчык прыйшоў да нас з прыемным, але ўжо тэхнічна і маральна састарэлым сайтам. Вось толькі некаторыя праблемы ранейшага сайта:

  • з першага погляду было не зразумела, чым займаецца кампанія: першае, што бачыў наведвальнік на сайце – гэта апісанне гандлёвых марак, дыстрыбуцыяй якіх займаецца кампанія; 
  • прадукцыя ў каталогу была структуравана толькі па гандлёвых марках. Наведвальнікам, якія былі не знаёмыя з гандлёвымі маркамі кампаніі, было цяжка арыентавацца ў асартыменце; 
  • сайтам было нязручна карыстацца са смартфонаў і планшэтаў. Пры гэтым доля мабільных наведвальнікаў складала больш за 15 %.

Пасля аналізу старога сайта, інфармацыі аб дзейнасці кампаніі і яе мэтавай аўдыторыі, фарміруем задачы сайта:

  • павялічыць пазнавальнасць кампаніі і яе ўласных гандлёвых марак. Вылучыць кампанію сярод канкурэнтаў; 
  • прыцягнуць новых партнёраў (рытэйлераў, беларускіх і замежных вытворцаў прадуктаў харчавання); 
  • павысіць лаяльнасць партнёраў і канчатковых пакупнікоў.

Галоўная старонка

На галоўнай старонцы расказваем пра асноўныя кірункі дзейнасці кампаніі, яе гандлёвыя маркі і навінкі.

Кейс СлавфутИквадарт

З прыемных дробязей: дадалі на галоўную старонку невялікую анімацыю.

кейс славфуд иквадарт

Каталог прадукцыі

«Слаўфуд» мае аб’ёмны прадуктовы партфель, таму было важна не даць наведвальніку, які праглядвае каталог, «патануць» ва ўсялякіх сырах, каўбасах, кетчупах і маянэзах.

Арганізоўваем каталог такім чынам, каб наведвальнік мог праглядваць прадукты як па катэгорыях, так і па гандлёвых марках. Пры гэтым прадугледжваем магчымасць фільтрацыі ўнутры катэгорый па гандлёвых марках, а ўнутры гандлёвых марак – па катэгорыях.

кейс славфуд иквадарт

Каталог у галоўным меню мае 3 узроўні: каталог → катэгорыя → падкатэгорыя. Было нялёгка зрабіць такое меню кампактным і зручным для выкарыстання з мабільных прылад. Але ў нас атрымалася.

04_slavfood_case_burger-menu.gif

Каб наведвальнік траціў мінімум часу на азнаямленне з аб’ёмным асартыментам, рэалізоўваем прагляд прадукцыі пры дапамозе блокаў, якія выязджаюць. Дзякуючы такому спосабу адлюстравання наведвальніку не трэба кожны раз пераходзіць на асобную старонку, каб праглядзець прадукт. Пры гэтым у кожнага прадукту ёсць свой унікальны адрас, а значыць можна дзяліцца спасылкай на канкрэтны прадукт.

05_slavfood_case_product.png

Пасадачная старонка для новых партнёраў

Для патэнцыяльных партнёраў у межах сайта ствараем пасадачную старонку «Дыстрыб’юцыя». Тут расказваем пра перавагі працы са «Слаўфуд» і прапаноўваем хутка пачаць супрацоўніцтва.

06_slavfood_case_distribution.png

А яшчэ сайт адаптыўны, таму ён выдатна праглядваецца з усялякіх прылад.

07_slavfood_case_responsive.png

Колеры і шрыфты, якія выкарыстоўваліся ў праекце:

08_slavfood_case_guidelines.png


Спасылка на праект: slavfood.by

Каманда, якая працавала над праектам:

ТАА «Слаўфуд» 
Спецыяліст па маркетынгу: Алеся Арцёменка 
Студыя «Іквадарт» 
Кіраўнік праекта: Валерый Абухоўскі
Дызайнер: Андрэй Гаўрылаў
Франтэнд праграміст: Арцём Пранько
Бэкэнд праграміст: Аляксандр Яшкін


Вернуться к списку новостей